Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99988
Titre: Особенности формирования корпоративного стиля (на примере ИП «Торговый дом “Баден”»)
Auteur(s): Яцинова, В. Г.
Кардаш, Т. А.
Mots-clés: корпоративная культура;корпоративный стиль;имидж компании;corporate culture
Date de publication: 2007
Editeur: Издательский центр БГУ
Language: Русский
Type: Article
Référence bibliographique: Яцинова, В. Г. Особенности формирования корпоративного стиля (на примере ИП «Торговый дом “Баден”») / В. Г. Яцинова, Т. А. Кардаш // Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь "НИРС 2006" / [редакционная коллегия : А. И. Жук (председатель) и др.]. — Минск : Издательский центр БГУ, 2007. — С. 259-260.
Résumé: The process of forming of corporate identity is an object and article of research on the trade enterprise. Purpose of work is to define base constituents and ways of forming of corporate identity. During the implementation of the work such suggestions as changing of the corporate palette of colors, a brand name block of make-up of corporate elements on transmitters, a modification of logotype for the transmitters of different format have passed approbation. Economic and social meaningfulness of the developments consists in the complex improvement of elements and transmitters of corporate style of the «Foreign Trade Company «Baden».
URI/URL: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99988
ISBN: 978-985-476-562-4
Collection(s) :Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь "НИРС 2006"

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Yatsinova_259_260.pdf206.42 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.