Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99855
Title: Формирование конкурентных позиций КУП «Минская овощная фабрика» на рынке овощной продукции
Authors: Марчук, О. Г.
Мирочицкая, И. В.
Keywords: конкурентные преимущества;овощная продукция;конкурентоспособность продукции;ранговый анализ
Issue Date: 2011
Publisher: Издательский центр БГУ
Language: Русский
Type: Article
Citation: Марчук, О. Г. Формирование конкурентных позиций КУП «Минская овощная фабрика» на рынке овощной продукции / О. Г. Марчук, И. В. Мирочицкая // Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2010" / [редакционная коллегия: А. И. Жук (председатель) и др.]. – Минск : Издательский центр БГУ, 2011. – С. 403.
Abstract: The article describes the method of improving the structure of the assortment of grown vegetables using the method of rank analysis with the program STATISTIKA taking «Minsk Vegetable Factory» as the example.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99855
ISBN: 978-985-476-963-9
Appears in Collections:Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2010"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marchuk_403.pdf172.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.