Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99852
Título : Система лояльности как основа эффективных маркетинговых коммуникаций компании
Autor : Голомазова, Е. С.
Морозевич, О. А.
Palabras clave : клиентоориентированность;лояльность клиентов;пирамида лояльности;удовлетворение потребностей
Fecha de publicación : 2011
Editorial : Издательский центр БГУ
Language: Русский
Type: Article
Citación : Голомазова, Е. С. Система лояльности как основа эффективных маркетинговых коммуникаций компании / Е. С. Голомазова, О. А. Морозевич // Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2010" / [редакционная коллегия: А. И. Жук (председатель) и др.]. – Минск : Издательский центр БГУ, 2011. – С. 369-373.
Resumen : The effective communication process is a necessary condition of successful existence in the B2B market. The communication strategy is developed on a basis of the client focused approach; it means the loyalty of clients is a business basis. The loyal client is an important capital for the company: the attached clients make profit, they have «safety factor», it is much more difficult to them to leave the supplier, both from the material and from the emotional point of view. The tool «Pyramid of loyalty» is used for the best understanding what factors of loyalty make the greatest positive impact on the clients at each stage of their life cycles.
URI : http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99852
ISBN : 978-985-476-963-9
Aparece en las colecciones: Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2010"

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Golomazova_369-373.pdf236.08 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.