Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99852
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.authorГоломазова, Е. С.-
dc.contributor.authorМорозевич, О. А.-
dc.date.accessioned2023-10-19T13:53:47Z-
dc.date.available2023-10-19T13:53:47Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГоломазова, Е. С. Система лояльности как основа эффективных маркетинговых коммуникаций компании / Е. С. Голомазова, О. А. Морозевич // Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2010" / [редакционная коллегия: А. И. Жук (председатель) и др.]. – Минск : Издательский центр БГУ, 2011. – С. 369-373.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-476-963-9-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99852-
dc.description.abstractThe effective communication process is a necessary condition of successful existence in the B2B market. The communication strategy is developed on a basis of the client focused approach; it means the loyalty of clients is a business basis. The loyal client is an important capital for the company: the attached clients make profit, they have «safety factor», it is much more difficult to them to leave the supplier, both from the material and from the emotional point of view. The tool «Pyramid of loyalty» is used for the best understanding what factors of loyalty make the greatest positive impact on the clients at each stage of their life cycles.ru_RU
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherИздательский центр БГУru_RU
dc.subjectклиентоориентированностьru_RU
dc.subjectлояльность клиентовru_RU
dc.subjectпирамида лояльностиru_RU
dc.subjectудовлетворение потребностейru_RU
dc.titleСистема лояльности как основа эффективных маркетинговых коммуникаций компанииru_RU
dc.typeArticleru_RU
Aparece en las colecciones: Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2010"

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Golomazova_369-373.pdf236.08 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.