Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99811
Titel: Повышение роли маркетинга при формировании производственной программы предприятия (на примере СООО «ЕвроСтильМебель»)
Autoren: Артемова, Е. В.
Гуртовой, А. А.
Stichwörter: производственная программа;маркетинговый подход;анализ рынка;алгоритм формирования;marketing approach;market analysis
Erscheinungsdatum: 2010
Herausgeber: Издательский центр БГУ
Language: Русский
Type: Article
Zitierform: Артемова, Е. В. Повышение роли маркетинга при формировании производственной программы предприятия (на примере СООО «ЕвроСтильМебель») / Е. В. Артемова, А. А. Гуртовой // Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь «НИРС 2009» / [редакционная коллегия : А. И. Жук (председатель) и др.]. — Минск : Издательский центр БГУ, 2010. – С. 357-361.
Zusammenfassung: The aim of the work to analyze the organization aims required to build the production program at the joint company with limited liability «EvroStilMebel» and to develop methodic to create a rational production program based on the principles of marketing. The developed methods of forming a production program can be used efficiently in enterprises with any form of property, because it allows to consider in the best way the existing capacities of the company and possible changes of market environment. A new method of formation of the production program would reduce the deviation of actual performance against plan, which will ensure a reduction of storage costs for storage of materials and finished products.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99811
ISBN: 978-985-476-881-6
Enthalten in den Sammlungen:Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь "НИРС 2009"

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Artemova_357_361.pdf316.5 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.