Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/93409
Title: Хранилище данных в маркетинге Республики Беларусь
Other Titles: Data warehouse in marketing of the Republic of Belarus
Authors: Козич, Э. В.
Гоцко, Т. Г.
Kozich, E. V.
Gotsko, T. G.
Keywords: маркетинговые стратегии;маркетинговая деятельность;сетевые технологии;информационное хранилище;программные продукты;marketing activities
Issue Date: 2018
Language: Русский
Type: Article
Citation: Козич, Э. В. Хранилище данных в маркетинге Республики Беларусь / Э. В. Козич, Т. Г. Гоцко // Современный менеджмент: проблемы, исследования, перспективы : сборник научных статей VII заочной Международной сателлитной конференции, Минск, 11 декабря 2017 г. / Белорусский государственный экономический университет, факультет экономики и менеджмента, студенческое научное общество ФЭМ, кафедра национальной экономики и государственного управления, ООО «Лаборатория интеллекта» ; [редакционная группа: И. Н. Русак, Т. В. Буховец]. – Минск : Колорград, 2018. – С. 67-71.
Abstract: In the article features of data warehouses which are necessary in the process of making managerial decisions are considered. The information structure of modern information systems provides not only automation of everyday activities of enterprises and banks, but also analytical capabilities, planning and forecasting of their condition, which are built on the basis of data warehouses. Data warehouses are a subject-oriented information database, specially designed and designed for the preparation of reports and business analysis in order to support decision-making in the organization. It is built on the basis of database management systems and decision support systems.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/93409
ISBN: 978-985-596-039-4
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kozich_E.V._67_71.pdf350.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.