Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/93154
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПутинцева, Т. Е.-
dc.contributor.authorPutintseva, T. E.-
dc.date.accessioned2022-03-28T13:10:53Z-
dc.date.available2022-03-28T13:10:53Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПутинцева, Т. Е. Развитие теоретического содержания понятия «бренд» / Т. Е. Путинцева // Вестник Белорусского государственного экономического университета. - 2022. - № 1 - C. 46-52.ru_RU
dc.identifier.issn1026-3578-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/93154-
dc.description.abstractАвтором проведен сравнительный анализ существующих в литературе определений понятия «бренд». Выделены преимущества и недостатки рассматриваемого термина. Сформировано собственное определение на основе изученной информации. Автор делает вывод, что бренд необходимо рассматривать как нематериальный актив компании, а также как стратегический ресурс.ru_RU
dc.description.abstractThe author has carried out a comparative analysis of the definitions of the notion of «brand» given in the marketing literature. The advantages and disadvantages of the existing definitions of the term are highlighted. The author’s own definition is formed based on the information studied. The conclusion is drawn that the brand has to be considered both as an intangible asset and as a strategic resource of the company.-
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectбрендru_RU
dc.subjectвосприятие брендаru_RU
dc.subjectнематериальный активru_RU
dc.subjectстратегический ресурсru_RU
dc.subjectbrandru_RU
dc.subjectintangible assetru_RU
dc.subjectstrategic resourceru_RU
dc.titleРазвитие теоретического содержания понятия «бренд»ru_RU
dc.title.alternativeDevelopment of the Theoretical Substance of the Notion of «Brand»ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2022, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Putintseva_46_52.pdf167.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.