Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/90278
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLi Zhonghua-
dc.contributor.authorNianche-
dc.date.accessioned2021-10-05T12:45:48Z-
dc.date.available2021-10-05T12:45:48Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationLi Zhonghua. Overview of R company and the status quo of men’s leather shoes marketing / Li Zhonghua, Nianche // Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы : сборник научных трудов / Белорусский государственный экономический университет [и др. ; под общей редакцией В. С. Голика]. – Минск : А. Н. Вараксин, 2021. – С. 363-366.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-7265-62-6-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/90278-
dc.languageАнглийский-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectshoe industryru_RU
dc.subjectmarketing strategiesru_RU
dc.subjectmen's footwearru_RU
dc.subjectshoe productsru_RU
dc.subjectобувная промышленностьru_RU
dc.subjectмаркетинговые стратегииru_RU
dc.titleOverview of R company and the status quo of men’s leather shoes marketingru_RU
dc.title.alternativeОбзор компании R и статус-кво маркетинга мужской кожаной обувиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы, 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Li_Zhonghua_363_366.pdf101.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.