Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/84830
Title: Продвижение инновационного продукта предприятия на зарубежный рынок
Other Titles: Promoting Company’s Innovative Products in External Markets
Authors: Тришина, С. Л.
Trishina, S. L.
Keywords: вирусный маркетинг;инновационная продукция;коммуникации;маркетинговая деятельность;зарубежный рынок;innovative products;marketing activities;overseas market
Issue Date: 2020
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Тришина, С. Л. Продвижение инновационного продукта предприятия на зарубежный рынок / С. Л. Тришина // Вестник Белорусского государственного экономического университета. - 2020. - № 4 - C. 43-53.
Abstract: Исследуются проблемы инновационного роста, затрудняющие развитие белорусских компаний. Рассматривается понятие «инновационная деятельность предприятия». Дается анализ динамики поставок инновационной продукции на внешние рынки на примере ЗАО «АТЛАНТ» и вносятся предложения по продвижению инновационной продукции на основе использования опыта конкурентов, применения новых технологий и методов продвижения, производства инновационной продукции.
The article addresses the problems of innovative growth that hinder the development of Belarusian companies. The notion of «innovative activity of the enterprise» is considered. The dynamics of the delivery of innovative products to external markets is analyzed based on the example of CJSC «ATLANT». Suggestions are given on the promotion of innovative products using competitors’ experience, application of new technologies and promotion techniques, production of innovative products.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/84830
ISSN: 1026-3578
Appears in Collections:2020, № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Trishina_43_53.pdf259.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.