Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/83860
Title: Формирование информационно-коммуникационных профессиональных компетенций персонала рекламных компаний
Other Titles: Development of Information and Communication Professional Competencies of Personnel of Advertising Companies
Authors: Шевчик, А. А.
Shevchik, A. A.
Keywords: рекламные компании;управление персоналом;идентификация;профессиональная компетенция;advertising companies;personnel management
Issue Date: 2020
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Шевчик, А. А. Формирование информационно-коммуникационных профессиональных компетенций персонала рекламных компаний / А. А. Шевчик // Вестник Белорусского государственного экономического университета. - 2020. - № 2 - C. 17-25.
Abstract: Автор, опираясь на теоретическую составляющую об оценке информационно-коммуникационных профессиональных компетенций, приводит перечень ключевых компетенций сотрудника и выдвигает подход к их идентификации. Разработана карта компетенций «Менеджер проектов» и выявлены все ключевые информационно-коммуникационные профессиональные компетенции данной профессии. Доказывается ее конкурентное преимущество в рекламной организации.
Based on the theoretical constituent concerning evaluation of information and communication professional competencies, the author gives a list of key competencies of an employee and suggests an approach to their identification. A competency map “Project Manager” has been developed; all key information and communication professional competencies of this profession have been identified. A competitive advantage of this competency in an advertising organization is proved.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/83860
ISSN: 1026-3578
Appears in Collections:2020, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shevchik_17_25.pdf179.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.