Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/83860
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевчик, А. А.-
dc.contributor.authorShevchik, A. A.-
dc.date.accessioned2020-09-04T09:05:14Z-
dc.date.available2020-09-04T09:05:14Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationШевчик, А. А. Формирование информационно-коммуникационных профессиональных компетенций персонала рекламных компаний / А. А. Шевчик // Вестник Белорусского государственного экономического университета. - 2020. - № 2 - C. 17-25.ru_RU
dc.identifier.issn1026-3578-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/83860-
dc.description.abstractАвтор, опираясь на теоретическую составляющую об оценке информационно-коммуникационных профессиональных компетенций, приводит перечень ключевых компетенций сотрудника и выдвигает подход к их идентификации. Разработана карта компетенций «Менеджер проектов» и выявлены все ключевые информационно-коммуникационные профессиональные компетенции данной профессии. Доказывается ее конкурентное преимущество в рекламной организации.ru_RU
dc.description.abstractBased on the theoretical constituent concerning evaluation of information and communication professional competencies, the author gives a list of key competencies of an employee and suggests an approach to their identification. A competency map “Project Manager” has been developed; all key information and communication professional competencies of this profession have been identified. A competitive advantage of this competency in an advertising organization is proved.-
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectрекламные компанииru_RU
dc.subjectуправление персоналомru_RU
dc.subjectидентификацияru_RU
dc.subjectпрофессиональная компетенцияru_RU
dc.subjectadvertising companiesru_RU
dc.subjectpersonnel managementru_RU
dc.titleФормирование информационно-коммуникационных профессиональных компетенций персонала рекламных компанийru_RU
dc.title.alternativeDevelopment of Information and Communication Professional Competencies of Personnel of Advertising Companiesru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2020, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shevchik_17_25.pdf179.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.