Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/80246
Title: Transformation of non-place into place as business strategy
Other Titles: Превращение не-места в место как бизнес стратегия
Authors: Spasskikh, D.
Спасских, Д. А.
Keywords: creative space;urban mural festivals;graffiti;business strategies;творческое пространство;граффити;бизнес стратегии
Issue Date: 2019
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Thesis
Citation: Spasskikh, D. Transformation of non-place into place as business strategy / D. Spasskikh; науч. рук. Н. П. Могиленских // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы VII и VIII Международных студенческих научно-практических конференций на иностранных языках, Минск, 30 ноября 2017 г., 30 ноября 2018 г. / [редкол.: М. В. Мишкевич (пред.) и др.] ; М-во образования Респ. Беларусь, УО "Белорусский гос. экон. ун-т". - Минск : БГЭУ, 2019. - С. 146-147.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/80246
ISBN: 978-985-564-268-9
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Spasskikh_D_p_146-147.pdf528.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.