Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-29 of 29 (Search time: 0.0 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2020Social networks as an effective tool for attracting customers and generating revenueAfanasenko, K.; Mezhennikov, A.ArticleАнглийский
2020Social media advertising growth and its impact on international businessButenko, V.ArticleАнглийский
2020Instagram as a source of incomeKudravets, A.ArticleАнглийский
2020Лидеры мнений и их влияние на жизнь человекаДрейман, Е. С.; Ходина, Д. И.ArticleРусский
2020Advertisement aimed at generation ZLobko, E.; Moysa, A.ArticleАнглийский
2021Актуальные тенденции виртуальной коммуникации современной русскоязычной молодежи на основе исследования социальных сетей Twitter, «ВКонтакте»Мольцан, В. О.ArticleРусский
2022What makes university students feel mental fatigue when they use SNS?Miyazaki, R.; Миязаки, Р.ArticleАнглийский
2022How do the social networks make a profit?Sokol, N.; Kharlap, M.; Сокол, Н. С., et alArticleАнглийский
2020Возможности продвижения в социальных сетяхФилипчук, Т. В.ArticleРусский
2021Мессенджер «Telegram» как форма взаимодействия власти и общества в Республике БеларусьКостиневич, К. И.ThesisРусский
2021On the government’s obligation to protect citizens’ network information security in the digital eraLi XiaoyuThesisАнглийский
2021Use of social media for product promotionГригорьева, И. С.; Пугач, К. О.ArticleАнглийский
2021Возможности рекламы в социальных сетях и их использование в организации недвижимостиМокрушина, А. С.ArticleРусский
2021Продвижение ресторанного бизнеса с помощью информационно-коммуникационных технологийЖелюбчик, К. В.; Довгаль, Ю. Д.ArticleРусский
2020Gender specifics of self-presentation of creative profession representatives on InstagramErosh, А.; Ерош, А. Ю.ArticleАнглийский
2020Бизнес социальных сетей Монголии: проблемы и перспективы развитияЭрдэнэбат, Б.; Галбаатар, Б.; Erdenebat, B., et alArticleРусский
2021Use of social media marketing by small businessesGnidko, K.ArticleАнглийский
2021Impact of marketing in the beauty industryGrakovich, V.ArticleАнглийский
2021Gamification in marketingGutovets, A.; Pustoshilo, Yu.ArticleАнглийский
2021Features of advertising in the social network InstagramKlimova, M.; Yazymova, A.ArticleАнглийский
2021Marketing tricks in digital businessPhuong Nga Nguyen; Herman, L.ArticleАнглийский
2022Social media marketing as one of the primary method of modern marketing communicationsOstrovskaya, D.ArticleАнглийский
2022The role of Instagram targeted advertising in marketing to young adults (18-25 years old)Aksenik, A.ArticleАнглийский
2022Место социальных сетей и мессенджеров в повседневности на примере учащихся Минского городского педагогического колледжаГрицевский, В. В.ThesisРусский
2022Социальные сети как средство продвижения объектов недвижимостиБыкова, Д. К.; Гулецкая, П. С.ArticleРусский
2022Социальные сети как современный канал продажФолитарик, М. А.; Котченко, А. С.ArticleРусский
2022TikTok — новейший инструмент для продвижения бизнесаАртемчук, Е. В.; Кривошей, А. М.ArticleРусский
2022Инструменты развития внутреннего туризма как перспективного элемента национальной экономикиАстрейко, В. М.ArticleРусский
2020The impact of a variety of speech strategies on instagram users (based on the texts of Russian-, English- and Hispanic-speaking travel bloggers)Kresik, V.ArticleАнглийский
Results 1-29 of 29 (Search time: 0.0 seconds).
  • previous
  • 1
  • next