Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 31-40 of 95 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2018Marketing communication and advertisement in modern business. International business on the InternetOrlova, A.; Bodrilova, O.; Sorokina, A.I.ArticleАнглийский
2018The language of advertising slogansIvashyna, E.; Sorokina, A. I.ArticleАнглийский
2018The power of words in TV- advertisingZhurba, M.; Ignatiuk, O. V.ArticleАнглийский
2018The influence of the stereotyped thinking on the marketing policy of the companiesYermik, A.; Akhremchyk, E.; Kleiner, L. N.ArticleАнглийский
2016Аромамаркетинг как инструмент продвижения продукцииОрлова, Д. В.; Пантелеева, Ж. С.; Orlova, D. V.; Panteleeva, Zh. S.ArticleРусский
2011Advertising discourse in the Russian and English LanguagesДичковская, Л. Б.; Ильющиц, А. Л.; Dichkovskaya, L. B.; Ilyuschic, A. L.-Английский
2012-04-26Технология "25-го кадра"Данишевская, В. А.-Русский
2012-04-26Сравнительная характеристика голографических технологийБеленкова, В. А.; Юрченко, М. В.-Русский
2012-04-26Рекламная деятельность в условиях применения электронных технологийТаргонская, Е. С.; Янцевич, В. О.-Русский
2010Скрытая реклама как элемент Product PlacementМезяк, В. Ю.; Халюков, А. С.; Mezyak, V. Yu.; Khalyukov, A. S.-Русский