Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-13 of 13 (Search time: 0.0 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2021Как пандемия COVID-19 повлияла на поведение потребителей?Соколова, Н. В.ArticleРусский
2020Проблемы этичности нейромаркетинга в современных реалияхШубина, В. Д.ArticleРусский
2020Исследование поведения потребителей в Интернете на рынке Республики БеларусьШубина, В. Д.ArticleРусский
2020The phenomenon of kakonomics in BelarusZlotskaya, P.; Злотская, П. В.ArticleАнглийский
2020Fashion as a regulating tool of consumer behaviorOvchinnikova, D.; Овчинникова, Д. Д.ArticleАнглийский
2020Факторы, оказывающие влияние на потребителей туристических услугГороховик, Д. Г.; Ефременко, Е. Д.ArticleРусский
2020Advertising’s influence on peopleBoreiko, A.ArticleАнглийский
2022Bounded rationality in decision making processAgheyeva, K.ArticleАнглийский
2022Impression marketing and its influence on consumer behaviorKalantai, A.ArticleАнглийский
2022Digital marketing in social networksKalantai, A.ArticleАнглийский
2022“Storytelling” as a marketing trigger for effective interaction with the target audienceRovnejko, M.ArticleАнглийский
2022Факторы, формирующие поведение потребителей при выборе одеждыАнищенко, А. А.; Мельченко, Д. А.ArticleРусский
2022Использование нейромаркетинга для увеличения продаж и его влияние на поколение ZЕфимова, П. И.; Алексеева, А. В.ArticleРусский
Results 1-13 of 13 (Search time: 0.0 seconds).
  • previous
  • 1
  • next