Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/80067
Title: Features of marketing in forestry complex in the Republic of Belarus
Other Titles: Особенности маркетинга в лесном комплексе в Республике Беларусь
Authors: Pekar, O.
Ankudovich, A.
Пекарь, О. Н.
Анкудович, А. А.
Keywords: marketing;consumer market;forestry complex;assortment groups;маркетинг;агропромышленный комплекс
Issue Date: 2019
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Thesis
Citation: Pekar, O. Features of marketing in forestry complex in the Republic of Belarus / O. Pekar, A. Ankudovich; науч. рук. С. В. Шишло // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы VII и VIII Международных студенческих научно-практических конференций на иностранных языках, Минск, 30 ноября 2017 г., 30 ноября 2018 г. / [редкол.: М. В. Мишкевич (пред.) и др.] ; М-во образования Респ. Беларусь, УО "Белорусский гос. экон. ун-т". - Минск : БГЭУ, 2019. - С. 15-16.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/80067
ISBN: 978-985-564-268-9
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pekar_O..pdf236.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.