Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/75432
Title: Маркетинг инноваций
Authors: Гнатюк, С. Н.
Keywords: маркетинг;инновации;инновационные процессы;теория процессов;marketing innovation
Issue Date: 2006
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Гнатюк, С. Н. Маркетинг инноваций / С. Н. Гнатюк // Теория и практика менеджмента и маркетинга : материалы VII международной научно-практической конференции, [Минск, 1-2 июня 2006 г.] / Белорусский гос. экон. ун-т [и др. ; под общ. ред. И.Л. Акулича]. - Минск : Мэджик Бук, 2006. - С. 73-74.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/75432
ISBN: 985-6544-79-3
Appears in Collections:2006

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gnatyuk_S.N._73_74.pdf427.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.