Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/73876
Title: Технологии, методы и инструменты маркетинга инноваций
Other Titles: Technologies, methods and tools of marketing of innovations
Authors: Протасеня, В. С.
Keywords: маркетинговые технологии;маркетинговые переменные;проекционные техники;социальные сети;marketing technologies;projection techniques
Issue Date: 2018
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Протасеня, В. С. Технологии, методы и инструменты маркетинга инноваций / В. С. Протасеня // Научные труды Белорусского государственного экономического университета / М-во образования Респ. Беларусь, Белорусский гос. экон. ун-т ; [редкол.: В. Н. Шимов (гл. ред.) и др.]. - Минск : БГЭУ, 2018. — Вып. 11. - С. 387-394.
Abstract: Обосновывается правомерность применения категории «маркетинговые технологии». Дано определение понятиям «методы маркетинга» и «инструменты маркетинга» в контексте инновационной деятельности. Представлена характеристика методов и инструментов маркетинга инноваций, реализуемых на базе применения IT-технологий и интернет-ресурсов.
substantiates the legitimacy of the application of the category «marketing technologies». The definition of «marketing methods» and «marketing tools» in the context of innovation is given. The characteristic of methods and tools of marketing of innovations, realized on the basis of application of IT-technologies and Internet resources is presented.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/73876
ISBN: 978-985-564-215-3
Appears in Collections:_Научные труды БГЭУ, 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Protasenya_V.S..pdf182.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.