Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/70217
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСоколовская, О. П.-
dc.contributor.authorSokolovskaya, O. P.-
dc.date.accessioned2018-01-16T07:29:50Z-
dc.date.available2018-01-16T07:29:50Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСоколовская, О. П. Планирование ТВ-рекламы / О. П. Соколовская // Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы : сборник научных трудов / [под общ. ред. И.Л. Акулича] ; Белорусский гос. экон. ун-т [и др.]. - Минск : А.Н. Вараксин, 2015. - C. 384-386.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-7128-21-1-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/70217-
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.subjectтелевизионная рекламаru_RU
dc.subjectтехнология продажru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectмедиарекламный рынокru_RU
dc.subjectмедиапланированиеru_RU
dc.subjecttelevision advertisingru_RU
dc.titleПланирование ТВ-рекламыru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы, 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sokolovskaya_O.P._384_386.pdf897.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.