Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/67352
Title: Продвижение товаров и услуг в сети интернет
Other Titles: Promoting products and services on the internet
Authors: Шаврук, Е. Ю.
Shauruk, A. Yu.
Keywords: стратегии продвижения товаров;средства интернет-маркетинга;интернет-реклама;internet marketing tools;online advertising
Issue Date: 2016
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
metadata.dc.language: Русский
Type: Article
Citation: Шаврук, Е. Ю. Продвижение товаров и услуг в сети интернет / Е. Ю. Шаврук // Вестник Белорусского государственного экономического университета. - 2016. - № 5. - С.53-61.
Abstract: Обобщен опыт по выбору комплекса средств продвижения товаров и услуг в сети Интернет. Рассмотрены средства продвижения в интернет-маркетинге, изучена специфика их продвижения, определены отличительные черты, доказана важность использования социальных сетей как средства продвижения товаров и услуг в Интернете. Уточнен алгоритм интернет-продвижения продукта. Предложена собственная классификация средств продвижения в интернет-маркетинге.
The article reviews the experience in selecting a mix of tools for promoting products and services on the Internet. Promotion techniques used in Internet marketing are examined; their peculiarities and distinctive features are identified; the significance of using social networks as a means of online promotion is proved. The algorithm of online product promotion is specified. The author’s own classification of Internet marketing promotion tools is suggested.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/67352
ISSN: 1026-3578
Appears in Collections:2016, № 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shavruk._E._Yu.___53_61.pdf369.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.