Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/66069
Title: Сегментация покупателей-организаций
Authors: Окунь, С. Л.
Keywords: сегментация рынка;потребительский рынок;маркетинговые стратегии;рынок товаров;market segmentation;consumer market;commodity market
Issue Date: 2004
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Окунь, С. Л. Сегментация покупателей-организаций / С. Л. Окунь // Теория и практика менеджмента и маркетинга : тезисы докладов V международной научно-практической конференции (Минск, 28-29 мая 2004 г.) / под общ. ред. И. Л. Акулича. - Минск : Мэджик Бук, 2004. - C. 177-178.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/66069
ISBN: 985-6544-49-1
Appears in Collections:2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Okun_S._L..pdf257.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.