Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65991
Title: Стратегическое планирование в маркетинге
Authors: Михарева, В. А.
Keywords: стратегическое планирование;маркетинг;маркетинговые стратегии;strategic planning;marketing;marketing strategies
Issue Date: 2004
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Михарева, В. А. Стратегическое планирование в маркетинге / В. А. Михарева // Теория и практика менеджмента и маркетинга : тезисы докладов V международной научно-практической конференции (Минск, 28-29 мая 2004 г.) / под общ. ред. И. Л. Акулича. - Минск : Мэджик Бук, 2004. - C. 165-166.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65991
ISBN: 985-6544-49-1
Appears in Collections:2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mikhareva_V.A..pdf293.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.