Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65486
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗайцева, М. А.-
dc.date.accessioned2017-07-11T06:48:44Z-
dc.date.available2017-07-11T06:48:44Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationЗайцева, М. А. Развитие страхового маркетинга / М. А. Зайцева // Теория и практика менеджмента и маркетинга : тезисы докладов V международной научно-практической конференции (Минск, 28-29 мая 2004 г.) / под общ. ред. И. Л. Акулича. - Минск : Мэджик Бук, 2004. - C. 93.ru_RU
dc.identifier.isbn985-6544-49-1-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65486-
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.subjectстраховой маркетингru_RU
dc.subjectстраховые организацииru_RU
dc.subjectувеличение страхователейru_RU
dc.subjectinsurance marketingru_RU
dc.titleРазвитие страхового маркетингаru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zaytseva_M._A._s._93.pdf282.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.