Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65161
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБас, С. В.-
dc.date.accessioned2017-06-23T10:30:49Z-
dc.date.available2017-06-23T10:30:49Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationБас, С. В. E-mail как инструмент маркетинга / С. В. Бас // Теория и практика менеджмента и маркетинга : тезисы докладов V международной научно-практической конференции (Минск, 28-29 мая 2004 г.) / под общ. ред. И. Л. Акулича. - Минск : Мэджик Бук, 2004. - C. 19-20.ru_RU
dc.identifier.isbn985-6544-49-1-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65161-
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.subjectemailru_RU
dc.subjectинструменты маркетингаru_RU
dc.subjectэлектронная почтаru_RU
dc.subjectэлектронные письмаru_RU
dc.titleE-mail как инструмент маркетингаru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bas_S._V._s._19_20.pdf603.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.