Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/5827
Title: Модели теории игр в маркетинговой деятельности торговых предприятий
Authors: Анохина, Н. Н.
Keywords: Беларусь;БГЭУ;маркетинг;теория игр;торговые предприятия
Issue Date: 2000
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Citation: Анохина, Н. Н. Модели теории игр в маркетинговой деятельности торговых предприятий / Н. Н. Анохина // Веснiк Беларускага дзяржаунага эканамiчнага унiверсiтэта. - 2000. - N 5. - С. 59-64.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/5827
Appears in Collections:2000, № 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Anokhina N. Modeli teorii igr.pdf475.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.