Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/4601
Title: Маркетинговые проблемы образования на этапе его трансформации
Authors: Бычкова, Г. М.
Keywords: высшая школа;Беларусь;маркетинг;маркетинговые исследования;подготовка специалистов
Issue Date: 2002
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Статья журнала
Magazine article
Citation: Бычкова, Г. М. Маркетинговые проблемы образования на этапе его трансформации / Г. М. Бычкова // Белорусский экономический журнал. - 2002. - N3. -С. 118-125
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/4601
Appears in Collections:2002, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bychkova_G_2002_3_ocr.pdf521.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.