Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/26257
Title: Мерчандайзинг: заблуждения и мифы
Authors: Тороп, О. В.
Помаз, И. В.
Torop, O. V.
Pomaz, I. V.
Keywords: розничная торговля;мерчандайзинr;выкладка товаров;merchandising;marketing
Issue Date: 2010
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Торап, О. В. Мерчандайзинг: заблуждения и мифы / О. В. Тороп, И. В. Помаз // Механизмы устойчивого развития инновационных социально-экономических систем : материалы V Междунар. науч.-практ. конф. (Бобруйск, 1 апр. 2010 г.). - Минск: БГЭУ, 2010. - С.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/26257
ISBN: 978-985-484-687-3
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Torop.pdf609.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.