Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/26178
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПуценкова, Т. М.-
dc.contributor.authorPucenkova, T. M.-
dc.date.accessioned2016-02-17T12:11:20Z-
dc.date.available2016-02-17T12:11:20Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationПуценкова, Т. М. Брендинг молочной продукции / Т. М. Пуценкова // Механизмы устойчивого развития инновационных социально-экономических систем : материалы V Междунар. науч.-практ. конф. (Бобруйск, 1 апр. 2010 г.). - Минск: БГЭУ, 2010. - С. 48-49.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-484-687-3-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/26178-
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectмолочная продукцияru_RU
dc.subjectмолокоru_RU
dc.subjectпитание человекаru_RU
dc.subjectбрэндингru_RU
dc.subjectmilk productsru_RU
dc.subjectbrandingru_RU
dc.titleБрендинг молочной продукцииru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Putsenkova.pdf569.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.