Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/25859
Title: Customer relationship management - predicting customer behavior
Authors: Lange Steffen
Keywords: покупатели;менеджмент;сustomer relationship management;management;customers
Issue Date: 2003
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Lange Steffen Customer relationship management - predicting customer behavior / Lange Steffen // Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы : сборник научных трудов / Каталонский политех. ун-т, Ун-т Монпелье 1, Консорц. белорус. ун-тов, Балтийский рус. ин-т ; под общ. ред. И.Л. Акулича. - Минск : Мэджик Бук, 2003. - С. 147-150.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/25859
ISBN: ISBN 985-6544-47-5
Appears in Collections:Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы, 2003

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lange_Steffen.pdf346.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.