Suche


Neue Suche starten
Facetten hinzufügen:

Wenden Sie Filter/Facetten an, um Ihre Suche zu verfeinern.


Treffer 226-250 von 2403 (Suchzeit: 0.016 Sekunden).
Treffer Dokumente:
ErscheinungsdatumTitelBeteiligte Person(en)DokumenttypLanguage
2022Actionyms as an essential part of cultureNazarova, А.; Назарова, А. В.ArticleАнглийский
2022Efficiency of internet resouces in students’ communicative competence developmentPavlova, Y.; Павлова, Ю. А.ArticleАнглийский
2022PMP in Portugal: «golden visa» and new restrictionsOsmolovskaya, E.; Осмоловская, Е. О.ArticleАнглийский
2015Kleinunternehmen: Erfahrung Deutschlands und ihre anwendung in BelarusКухта, Р. А.; Мошок, А. С.ThesisНемецкий
2022Digitalization in economicsMironov, V.; Миронов, В. В.ArticleАнглийский
2015Attention getting devices in adverrtising: puns in American and British slogansПолубинский, П. С.ThesisАнглийский
2015Employee motivation across culturesКадырко, Н. С.ThesisАнглийский
2015Interkulturelle KompetenzВорох, А. А.ThesisНемецкий
20212021, Содержание. Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты-ArticleРусский
2022Global economy trends: competing in a new era of globalizationSmeliakova, A.; Смелякова, А. Д.ArticleАнглийский
2022Efficiency of foreign economic activity enterprisesRyzhko, E.; Рыжко, Е. И.ArticleАнглийский
2022Education of the Republic of Belarus in the «covid» eraRudozub, T.; Savenok, I.; Рудозуб, Т. С.; Савенок, И. О.ArticleАнглийский
2022Entering the international marketRyabtseva, Y.; Рябцева, Я. В.ArticleАнглийский
2022Sweden as a suitable base for business developmentSavchenko, E.; Shamanskaya, M.; Савченко, Е. О.; Шаманская, М. А.ArticleАнглийский
2022To the problem of restaurant business organizationMikhailau, K.; Halubtsou, I.; Михайлов, К. М.; Голубцов, И. В.ArticleАнглийский
2022Business culture of Tailand: characteristics and featuresMetlushko, H.; Метлушко, Е. С.ArticleАнглийский
2022Linguistic forecasting: the world language of the futurePushchaenko, A.; Пущаенко, А. Ю.ArticleАнглийский
2022Virtual tourism development as a trend during the pandemic COVID-19Sivets, A.; Dragun, S.; Сивец, А. А.; Драгун, С. В.ArticleАнглийский
2022Specification of Belarusian-Korean communication in the sphere of businessArsenovich, M.; Арсенович, М. А.ArticleАнглийский
2022Trigger-marketing is a modern trend in the global economyRovnejko, М.; Ровнейко, М. А.ArticleАнглийский
2022Socio-cultural environment in international businessBykova, D.; Быкова, Д. К.ArticleАнглийский
2022Sustainable tourism and cultural sustainability, the perspective of the villages of Italy and SardiniaConcas, E.; Конкас, Э.ArticleАнглийский
2022The tourism industry during a pandemicDzmitryieva, V.; Yautseyeva, A.; Дмитриева, В. А.; Евтеева, А. К.ArticleАнглийский
2022Remote work: forced measure or a new realityGordey, P.; Vavokhina, S.; Гордей, П.; Вавохина, С.ArticleАнглийский
2022Internet and youth-born modifications in European languagesSerko, A.; Серко, А. С.ArticleАнглийский
Treffer 226-250 von 2403 (Suchzeit: 0.016 Sekunden).