Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1621-1640 of 2403 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2024Particularités de la pratique des affaires et de l'activité entrepreneuriale en République du BélarusAntonov, Y., et alArticleФранцузский
2024Características comparativas del parto en Argentina y BrasilLavrinovich, Y., et alArticleИспанский
2024Marketing and salesKudelko, A., et alArticleАнглийский
2024The relationship between human temperament and marketing toolsKaras, D., et alArticleАнглийский
2024Features of doing business in countries and regions of the worldTolokevich, A., et alArticleАнглийский
2024Features of doing business in BelarusTryfanava, S., et alArticleАнглийский
2024HR department in European companiesTsekalo, T., et alArticleАнглийский
2024Vergleichende analyse der kundenzufriedenheit mit den dienstleistungen von lebensmittelunternehmen am beispiel der Lidl-supermarktkette in Deutschland und ÖsterreichLishchuk, M., et alArticleНемецкий
2024The intercultural communication features in business negotiationsMiroshin, E., et alArticleАнглийский
2024Sociocultural enviroment of Japanese companiesМазько, Е. В., et alArticleАнглийский
2024Cross-cultural communications: United States of America, JapanNesterenko, E., et alArticleАнглийский
2024Визуальная компонента медиаобраза России в поисковых системах разных странЛи Цайсюнь, et alArticleРусский
2024Общее развитие китайской экономики в рамках концепции «Пояс и путь»Ли Цзин, et alArticleРусский
2024Глобальное потепление, влияющее на мировую политикуКавиша, Х. М., et alArticleРусский
2024白俄罗斯共和国的增值税制度和税收体系Pshenichnaya, D., et alArticleКитайский
2024Visualization and impact on the perception of advertisingYudenok, V., et alArticleАнглийский
2024Green economy and importance of caring about natureAbmetka, A., et alArticleАнглийский
20242024, Титульный лист. Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты-OtherРусский
2024High-quality selection of staff as a factor of improving the tourism productAleshkevich, D., et alArticleАнглийский
2024The impact of neural networks on international businessBekus, H., et alArticleАнглийский
Results 1621-1640 of 2403 (Search time: 0.0 seconds).