Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/17006
Title: Маркетинг транспорта
Other Titles: Le marketing des transports
Authors: Ивашина, М. Ю.
Бобровник, В. В.
Keywords: маркетинг;транспорт;маркетинг транспорта;маркетинговые стратегии
Issue Date: 2009
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Citation: Ивашина, М. Ю. Маркетинг транспорта / М. Ю. Ивашина, В. В. Бобровник // Национальная экономика Республики Беларусь: проблемы и перспективы развития : материалы II Международной науч.-практ. конф. студ., Минск, 14-15 апреля 2009 года / М-во образования Респ. Беларусь, Белорус. гос. экон. ун-т ; [редкол.: Г.А. Короленок (гл. ред.) и др.]. - Минск : БГЭУ, 2009. - С. 227-229.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/17006
ISBN: 978-985-484-632-3
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivashina_M_Yu_Bobrovik_V_V_S_227_229_ocr.pdf2.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.