Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/12677
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПодчаша, С. В.ru_RU
dc.date.accessioned2015-01-05T11:01:00Zru_RU
dc.date.accessioned2015-05-20T08:43:27Z-
dc.date.available2015-01-05T11:01:00Zru_RU
dc.date.available2015-05-20T08:43:27Z-
dc.date.issued2010ru_RU
dc.identifier.citationПодчаша, С. В. Методические основы оценки эффективности рекламы / С. В. Подчаша // Вестник Белорусского государственного экономического университета. - 2010. - № 5. - С. 26-32.ru_RU
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/12677ru_RU
dc.subjectРекламаru_RU
dc.subjectЭффективность рекламыru_RU
dc.subjectОценка эффективности рекламыru_RU
dc.subjectМетодические основы оценкиru_RU
dc.titleМетодические основы оценки эффективности рекламыru_RU
Appears in Collections:2010, № 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Podchasha S. Metodicheskie osnovy otsenki effektivnosti reklamy Vestnik BGEU 2010_5.pdf157.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.