Browsing "Материалы конференций" by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 361 to 390 of 25748 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2010Competitiveness in the market of public progurement of goods and services (on the example of the health care sector)Левандовска, Х.-Русский
2000Conception of a New Coursebook of English for Agricultural StudentsЛяхнович, Т. Л.ArticleАнглийский
2023Country Risks in International BusinessKrycheuski, S.ArticleАнглийский
2021COVID-19 as a trigger for changing the development trajectory of the state, business and societyRovnejko, М. А.ArticleАнглийский
2021COVID-19 и феномен цифрового авторитаризмаБарахвостов, П. А.ArticleРусский
2021COVID-19 как вызов для европейских социальных государствАлександренков, Ю. В.ArticleРусский
2021COVID-19 как фактор ускорения диджитализации государственных и муниципальных услуг: риски и способы их преодоленияАльфутина, О. Ю.ArticleРусский
2022Creation and promotion of Alibaba’s commercial brand as a communicative strategyMogilenskikh, N. P.; Zhang ZheArticleАнглийский
2001Creation of Decision Support System on the Bases of Non-Linear Model of the EconomyImamutdinov, Yu. G.; Asanovich, V. Y.ArticleАнглийский
2019Credit risk of Lebanese banks using data envelopment analysisZougheib, N. N.ThesisАнглийский
2023Credit Transformation of Commercial Banks in the Context of DigitizationGuo ShangyuanArticleАнглийский
2012Criterios para el diseño y la evaluaciόn de materiales comunicativos para la enseñanza del español como lengua extranjera (ele). Anάlisis de dos casos prάcticosÁngel MujicaThesisРусский
2005CRM технологии как составляющая реинжинирингаКулешова, В. Л.ArticleРусский
2019CRM-система в СУБДМощак, Н. В.; Падневич, В. В.; Moshchak, N.; Padnevich, V.ArticleРусский
2008CRM-системы взаимодействия с клиентами как информационная стратегия развития бизнесаБаранов, А. М.; Baranov, A. M.-Русский
2009Cross-cultural behavior in business communicationSolomashenko, N. V.ThesisРусский
2018Cross-cultural communication viewed from insideУ ЮеArticleАнглийский
2024Cross-Cultural Communications with the Eastern Partners in the Modern BusinessBusko, N.ArticleАнглийский
2008Crossing borders via asynchronous computer-mediated communicationGulden, T.; Semra, S.-Английский
2022Cultural shock as problem or as learning/growth?Jianghui SongArticleАнглийский
2006Cultures manageriales et perception des delocalisations industriellesCabagnols, P.ThesisФранцузский
2022Current situation of tourism development in Belarus. The prospect of cooperation with China-Belarus tourismDong XiaArticleАнглийский
2006Customer value is a key category in value management of innovationsVlček, RadimThesisЧешский
2005Das marktpotential eines kundenLange, S.; Ozolinja, N.ThesisНемецкий
2020Data envelopment analysis: models and extensionsZougheib, N. N.ArticleАнглийский
2001Data Interoperability In a EMC Simulation Software ToolCheremisinov, D.; Charamisinau, I.ArticleАнглийский
2016Data Science и способы проверки корректности выводовПузанова, О. Ю.; Puzanova, O. Yu.ThesisРусский
2020Data-Driven-маркетинг в принятии решенийАрхипова, Л. И.ArticleРусский
2002Decrease of Yield of grain in Latvia during the transition period from planned economy lo market economyKruze, M.ThesisАнглийский
2015Democracy in thе constitutional economyKemeniash, R.ArticleАнглийский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record:

  • All
  • 1