Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/110098
Titre: How marketing drives consumer demand generation
Auteur(s): Mikhailova, D.
Burdo, A.
Mots-clés: потребительский спрос;стимулирование спроса;долгосрочные сбережения;современный маркетинг;бренды;demand stimulation
Date de publication: 2025
Editeur: Belarus State Economic University
Language: Английский
Type: Article
Référence bibliographique: Mikhailova, D. How marketing drives consumer demand generation / D. Mikhailova, A. Burdo; science tutor N. Shevchenko // ECON-2025: World Economy and International Business : abstracts of the Third International Student Scientific Conference, April 18, 2025 / Ministry of Education of the Republic of Belarus, Belarus State Economic University, [etc]. – Minsk, 2025. – P. 157-159.
URI/URL: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/110098
Collection(s) :2025

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Mikhailova_157-159.pdf175.33 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.