Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/109315
Title: Успрыманне сацыяльнай рэкламы жыхарамі г. Мінска
Other Titles: Perception of social advertising by residents of Minsk
Authors: Падгайская, Л. І.
Podgaiskaia, L.
Keywords: сацыяльная рэклама;успрыманне;нацыянальная ідэнтычнасць;салідарныя рашэнні;social advertising;perception;national identity;solidary decisions
Issue Date: 2025
Publisher: Колорград
Language: Белорусский
Type: Article
Citation: Падгайская, Л. І. Успрыманне сацыяльнай рэкламы жыхарамі г. Мінска / Л. І. Падгайская // Научные труды Белорусского государственного экономического университета. Выпуск 18 / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: А. В. Егоров (главный редактор) и др.]. – Минск : Колорград, 2025. – С. 661-670.
Abstract: У артыкуле даследуецца працэс успрымання сацыяльнай рэкламы жыхарамі г. Мінска. Прапануюцца шляхі паляпшэння сацыяльнай рэкламы.
The article examines the process of perception of social advertising by residents of Minsk. Ways to improve social advertising are proposed.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/109315
ISSN: 2219-9772
Appears in Collections:_Научные труды БГЭУ, 2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Padgayskaya_661-670.pdf311.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.