Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/109315
Titel: Успрыманне сацыяльнай рэкламы жыхарамі г. Мінска
Sonstige Titel: Perception of social advertising by residents of Minsk
Autoren: Падгайская, Л. І.
Podgaiskaia, L.
Stichwörter: сацыяльная рэклама;успрыманне;нацыянальная ідэнтычнасць;салідарныя рашэнні;social advertising;perception;national identity;solidary decisions
Erscheinungsdatum: 2025
Herausgeber: Колорград
Language: Белорусский
Type: Article
Zitierform: Падгайская, Л. І. Успрыманне сацыяльнай рэкламы жыхарамі г. Мінска / Л. І. Падгайская // Научные труды Белорусского государственного экономического университета. Выпуск 18 / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: А. В. Егоров (главный редактор) и др.]. – Минск : Колорград, 2025. – С. 661-670.
Zusammenfassung: У артыкуле даследуецца працэс успрымання сацыяльнай рэкламы жыхарамі г. Мінска. Прапануюцца шляхі паляпшэння сацыяльнай рэкламы.
The article examines the process of perception of social advertising by residents of Minsk. Ways to improve social advertising are proposed.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/109315
ISSN: 2219-9772
Enthalten in den Sammlungen:_Научные труды БГЭУ, 2025

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Padgayskaya_661-670.pdf311.87 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.