Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/109143
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКотов, А. М.-
dc.contributor.authorKotau, A.-
dc.date.accessioned2025-10-10T13:49:37Z-
dc.date.available2025-10-10T13:49:37Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКотов, А. М. Разработка методики оценки эффективности трейд-маркетинга на предприятиях пищевой промышленности / А. М. Котов // Вестник Белорусского государственного экономического университета. - 2025. - № 4 - C. 43-59.ru_RU
dc.identifier.issn1026-3578-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/109143-
dc.description.abstractРассматривается авторская разработка методики оценки эффективности трейд-маркетинга на предприятиях пищевой промышленности. Автором представлены стратегии трейд-маркетинга, отражены препятствия на пути использования цифровых технологий при построении стратегии трейд-маркетинга предприятий пищевой промышленности; сформирована взаимосвязь в системе маркетингового планирования; разработан алгоритм оценки эффективности трейд-маркетинга предприятий пищевой промышленности и построены уровни маркетингового планирования.ru_RU
dc.description.abstractThe article discusses the author’s development of a methodology for assessing the effectiveness of trade marketing at food industry enterprises. The author presents trade marketing strategies and reflects the obstacles to the use of digital technologies when building a trade marketing strategy for food industry enterprises. Based on the results of the study, the relationship in the marketing planning system was formed. An algorithm for assessing the effectiveness of trade marketing of food industry enterprises has been developed and the levels of marketing planning have been formed by the author.-
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectтрейд-маркетингru_RU
dc.subjectстимулирование продажru_RU
dc.subjectбизнес-стратегииru_RU
dc.subjectканалы дистрибуцииru_RU
dc.subjectмаркетинговое планированиеru_RU
dc.subjectмаркетинговые индикаторыru_RU
dc.subjectповышение спросаru_RU
dc.subjectмаркетинговые стратегииru_RU
dc.subjecttrade marketingru_RU
dc.subjectmarketing planningru_RU
dc.subjectincreasing demandru_RU
dc.subjectmarketing strategiesru_RU
dc.titleРазработка методики оценки эффективности трейд-маркетинга на предприятиях пищевой промышленностиru_RU
dc.title.alternativeDevelopment of a methodology for assessing the effectiveness of trade marketing at food industry enterprisesru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2025, № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kotov_43-59.pdf446.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.