Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/108602
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОсташко, О. Ю.-
dc.contributor.authorAstashka, A.-
dc.date.accessioned2025-09-03T10:35:11Z-
dc.date.available2025-09-03T10:35:11Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationОсташко, О. Ю. Методика оценки факторов формирования бренда территории / О. Ю. Осташко // Вестник Белорусского государственного экономического университета. - 2025. - № 3 - C. 23-31.ru_RU
dc.identifier.issn1026-3578-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/108602-
dc.description.abstractОбосновывается необходимость учета и оценки определенных факторов при разработке бренда территории, которые изначально играют фундаментальную роль для целевой аудитории. В рамках научного исследования был проведен анализ и систематизация факторов формирования бренда территории. Именно определение и оценка факторов бренда территории может позволить в итоге сформировать представление об эффективности той или иной маркетинговой программы по продвижению бренда. В статье приводятся авторская методика оценки бренда территории, а также соответствующие расчеты оценки факторов формирования бренда г. Барановичи.ru_RU
dc.description.abstractThe article substantiates the need to take into account and evaluate certain factors when developing a territory brand, which initially play a fundamental role for the target audience. As part of the scientific research, the analysis and systematization of the factors of the brand formation of the territory was carried out. It is the identification and assessment of the brand factors of a territory that can eventually form an idea of the effectiveness of a particular marketing program to promote the brand. This article presents the author’s methodology for assessing the brand of the territory, as well as the corresponding calculations of the assessment of the factors of the formation of the brand of the city of Baranovichi.-
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectтерриторияru_RU
dc.subjectбренд территорииru_RU
dc.subjectфакторы брендинга территорииru_RU
dc.subjectметодика оценкиru_RU
dc.subjectterritory brandru_RU
dc.subjectassessment methodologyru_RU
dc.titleМетодика оценки факторов формирования бренда территорииru_RU
dc.title.alternativeMethodology for assessing the factors of the territory’s brand formationru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2025, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ostashko_23_31.pdf260.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.