Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/108336
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBirkos, M. A.-
dc.contributor.authorБиркос, М. А.-
dc.date.accessioned2025-07-15T07:19:58Z-
dc.date.available2025-07-15T07:19:58Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationBirkos, M. A. Strategic prospects for Belarusian-Chinese business projects in marketing: challenges and opportunities in the digital era / M. A. Birkos; scientific supervisor Е. A. Malashenko // Актуальные векторы белорусско-китайского торгово-экономического сотрудничества : сборник статей V Международной научно-практической конференции, Минск, 18 декабря 2024 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет, Республиканский институт китаеведения имени Конфуция Белорусского государственного университета ; [редакционная коллегия: Е. А. Малашенко (главный редактор) и др.]. – Минск : Колорград, 2025. – С. 220-224.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-35-0001-1-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/108336-
dc.description.abstractThe article examines modern trends and prospects for the development of Belarusian-Chinese business projects in the field of marketing. It analyzes key strategies used by enterprises in both countries, as well as the impact of digital technologies and innovations on marketing campaigns. Special attention is given to government support, investments, prospects for further cooperation, and the influence of geopolitical factors on marketing activities. Additionally, the article explores barriers that hinder effective collaboration and suggests ways to overcome them.en
dc.description.abstractРассматриваются современные тенденции и перспективы развития белорусско-китайских бизнес-проектов в области маркетинга. Анализируются ключевые стратегии, используемые предприятиями обеих стран, а также влияние цифровых технологий и инноваций на маркетинговые кампании. Особое внимание уделяется государственной поддержке, инвестициям, перспективам дальнейшего сотрудничества и влиянию геополитических факторов на маркетинговую активность. Кроме того, исследуются барьеры, препятствующие эффективному сотрудничеству, и предлагаются пути их преодоления.ru_RU
dc.languageАнглийскийru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherКолорградru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectбизнес-проектыru_RU
dc.subjectцифровизацияru_RU
dc.subjectинновацииru_RU
dc.subjectгосударственная политикаru_RU
dc.subjectинвестицииru_RU
dc.subjectгеоэкономикаru_RU
dc.subjectdigitalizationru_RU
dc.titleStrategic prospects for Belarusian-Chinese business projects in marketing: challenges and opportunities in the digital eraru_RU
dc.title.alternativeСтратегические перспективы белорусско-китайских бизнес-проектов в маркетинге: вызовы и возможности в цифровую эпохуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Birkos_220-224.pdf113.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.