Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/107007
Title: The role of advertising in shaping consumer behavior and its impact on global economic trends
Other Titles: Роль рекламы в формировании поведения потребителей и ее влияние на глобальные экономические тенденции
Authors: Nehlebova, E.
Нехлебова, Е. Ю.
Keywords: реклама;поведение потребителей;рекламные стратегии;advertising
Issue Date: 2025
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Nehlebova, E. The role of advertising in shaping consumer behavior and its impact on global economic trends / E. Nehlebova; науч. рук. Н. А. Михайлова // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XIV Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 28 ноября 2024 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: Ю. А. Шаврук (председатель) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2025. – С. 82-83.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/107007
ISBN: 978-985-564-519-2
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nekhlebova_82_83.pdf160.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.