Please use this identifier to cite or link to this item:
http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/105800
Title: | An ideal model of foreign language education in the Eurasian arena |
Other Titles: | Идеальная модель иноязычного образования на евразийском пространстве |
Authors: | Proskurova, M. A. Проскурова, М. А. |
Keywords: | foreign language education;methodology;pedagogical potential;ideal model;иноязычное образование;педагогический потенциал;идеальная модель;системы образования |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Белорусский государственный экономический университет |
Language: | Английский |
Type: | Article |
Citation: | Proskurova, M. A. An ideal model of foreign language education in the Eurasian arena / M. A. Proskurova; scientific superviser: N. A. Mikhailova // Евразийский взгляд на актуальные вопросы филологии, переводоведения и лингводидактики : сборник статей II Евразийской научно-практической конференции, Минск, 17 апреля 2024 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия Е. А. Малашенко (ответственный редактор) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2024. – P. 257-262. |
Abstract: | The compilation and analysis of an ideal model of foreign language education in the Eurasian arena is a pressing topic in the field of pedagogy. Familiarization and study of foreign language education systems of the countries of the Eurasian arena makes it possible to adopt foreign teaching methods and improve pedagogical potential. Разработка и анализ идеальной модели иноязычного образования на евразийской арене является актуальной темой в области педагогики. Ознакомление и изучение систем иноязычного образования стран евразийской арены дает возможность перенять зарубежные методы обучения и повысить педагогический потенциал. |
URI: | http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/105800 |
ISBN: | 978-985-564-505-5 |
Appears in Collections: | 2024 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Proskurova_257_262.pdf | 390.72 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.