Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/105800
Title: An ideal model of foreign language education in the Eurasian arena
Other Titles: Идеальная модель иноязычного образования на евразийском пространстве
Authors: Proskurova, M. A.
Проскурова, М. А.
Keywords: foreign language education;methodology;pedagogical potential;ideal model;иноязычное образование;педагогический потенциал;идеальная модель;системы образования
Issue Date: 2024
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Proskurova, M. A. An ideal model of foreign language education in the Eurasian arena / M. A. Proskurova; scientific superviser: N. A. Mikhailova // Евразийский взгляд на актуальные вопросы филологии, переводоведения и лингводидактики : сборник статей II Евразийской научно-практической конференции, Минск, 17 апреля 2024 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия Е. А. Малашенко (ответственный редактор) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2024. – P. 257-262.
Abstract: The compilation and analysis of an ideal model of foreign language education in the Eurasian arena is a pressing topic in the field of pedagogy. Familiarization and study of foreign language education systems of the countries of the Eurasian arena makes it possible to adopt foreign teaching methods and improve pedagogical potential.
Разработка и анализ идеальной модели иноязычного образования на евразийской арене является актуальной темой в области педагогики. Ознакомление и изучение систем иноязычного образования стран евразийской арены дает возможность перенять зарубежные методы обучения и повысить педагогический потенциал.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/105800
ISBN: 978-985-564-505-5
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Proskurova_257_262.pdf390.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.