Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/104549
Title: The influence of the socio-cultural environment on international business
Other Titles: Влияние социокультурной среды на международный бизнес
Authors: Voronec, E.
Shalai, N.
Воронец, Е. В.
Шалай, Н. А.
Keywords: зарубежный бизнес;маркетинговые стратегии;деловое решение;социокультурная среда;foreign business
Issue Date: 2024
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Voronec, E. The influence of the socio-cultural environment on international business / E. Voronec, N. Shalai; науч. рук. Д. И. Бондарчук // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XIII Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 23 ноября 2023 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: Ю. А. Шаврук (председатель) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2024. – С. 329-330.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/104549
ISBN: 978-985-564-481-2
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voronec_329_330.pdf144.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.