Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/103433
Title: Product adaptation to the cultural specificities of consumers in different countries
Other Titles: Адаптация продукции к культурным особенностям потребителей в разных странах
Authors: Polianovskiy, T.
Поляновский, Т. А.
Keywords: культурные особенности;интернационализация бизнеса;адаптация продукции;cultural features;product adaptation
Issue Date: 2024
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Polianovskiy, T. Product adaptation to the cultural specificities of consumers in different countries / T. Polianovskiy; науч. рук. Е. А. Малашенко // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XIII Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 23 ноября 2023 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: Ю. А. Шаврук (председатель) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2024. – С. 261-262.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/103433
ISBN: 978-985-564-481-2
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Polyanovskiy_261_262.pdf431.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.