Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/103256
Title: The impact of the socio-cultural environment on international business
Other Titles: Влияние социокультурной среды на международный бизнес
Authors: Antonovich, M.
Антонович, М. Д.
Keywords: социокультурная среда;общественные нормы;международный бизнес;маркетинговые стратегии;изучение потребителей;consumer research
Issue Date: 2024
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Antonovich, M. The impact of the socio-cultural environment on international business / M. Antonovich; науч. рук. К. А. Белова // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XIII Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 23 ноября 2023 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: Ю. А. Шаврук (председатель) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2024. – С. 326-327.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/103256
ISBN: 978-985-564-481-2
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Antonovich_326_327.pdf518.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.