Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/103000
Title: Xiaomi’s Localization Strategy for the Russian Market
Authors: Xie Yuxuan
Keywords: Xiaomi company;russian market;localization of services;sales strategy;компания Xiaomi;российский рынок;локализация услуг;стратегия продаж
Issue Date: 2024
Publisher: Колорград
Language: Английский
Type: Article
Citation: Xie Yuxuan. Xiaomi’s Localization Strategy for the Russian Market / Xie Yuxuan // Экономический рост Республики Беларусь: глобализация, инновационность, устойчивость : материалы XVII Международной научно-практической конференции, Минск, 16 мая 2024 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редколлегия: А. В. Егоров (ответственный редактор) и др.]. – Минск : Колорград, 2024. – С. 217-218.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/103000
ISBN: 978-985-896-756-7
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Xie_Yuxuan_217_218.pdf148.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.