Browsing by Author Malashenko, E. A.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 10
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2019Boost creativity through digital storytellingMalashenko, E. A.; Ivanenko, G. L.ThesisАнглийский
2024The crucial role of TV hosts in building audience trustZhang AoRan; Malashenko, E. A.ArticleАнглийский
2024Educational potential of Chinese and Belarusian entertainment programs: comparative analysisXing Yue; Malashenko, E. A.ArticleАнглийский
2024The impact of China’s food TV documentary on cultural communicationGe Xia; Malashenko, E. A.ArticleАнглийский
2024Investment cooperation between Belarus and ChinaMalashenko, E. A.; Anokhina, M. A.ArticleАнглийский
2024Music TV shows in China: diversity of themes and genresLi Meng Shu; Malashenko, E. A.ArticleАнглийский
2024Navigating traditional TV and digital platforms in the global gastronomic landscapeChen Jia Yu; Malashenko, E. A.ArticleАнглийский
2024The role of television and social media news in China’s socio-economic transformationSong Shuwen; Malashenko, E. A.ArticleАнглийский
2024Искусственный интеллект в персонализации обучения студентов: возможности и вызовыМалашенко, Е. А.; Malashenko, E. A.ArticleРусский
2025Коммуникативные стратегии и тактики ведения бизнеса (на примере арабской и белорусской культур)Ефименко, М. А.; Малашенко, Е. А.; Efimenko, M. A.; Malashenko, E. A.ArticleРусский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record:

  • All
  • 1