Anzeige von nach Autor Akulich, I. L.

Gehe zu: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
oder geben Sie die Anfangszeichen ein:  
Anzeige der Treffer 1 bis 10 von 10
ErscheinungsdatumTitelBeteiligte Person(en)DokumenttypLanguage
2019-06-28Intelligent data analysis in Markenting : the study program of higher education institutions for the academic discipline on specialties 1-26 80 05 "Marketing"Akulich, I. L.; Golik, V. S.Learning ObjectАнглийский
2017-04-26Management of marketing : the study program ofа higher education institutions for the academic discipline on specialties 1-26 81 01 «Business Administration» (the English-language master's degree)Akulich, I. L.Learning ObjectАнглийский
2016-12-30Relationship Marketing : the stud program of higher education institutions for the academic discipline on specialties 1-26 81 05 "Marketing" (the English-language Master's degree)Akulich, I. L.Learning ObjectАнглийский
2019-06-28Relationship Marketing : the study program of higher education institutions for the academic discipline on specialties 1-26 80 05 "Marketing"Akulich, I. L.; Kudasova, E. V.Learning ObjectАнглийский
2018Возобновляемая энергетика: тенденции и особенности развитияАкулич, И. Л.; Сушкевич, Е. А., u.a.ArticleРусский
2019Маркетинговые возможности развития санаторно-курортных услугАкулич, И. Л.; Кудасова, Е. В., u.a.ArticleРусский
2016Моделирование поведения клиентов в маркетинге взаимоотношенийАкулич, И. Л.; Кудасова, Е. В., u.a.ArticleАнглийский; Русский
2017Основные тенденции развития концепции маркетингаАкулич, И. Л.; Akulich, I. L.ArticleРусский
2020Тенденции развития рынка образовательных услуг в Республике БеларусьАкулич, И. Л.; Скерсь, М. А., u.a.ArticleРусский
2016Управление каналами распределения на внешних рынкахАкулич, И. Л.; Мачалова, В. В., u.a.ArticleРусский

Suchergebnisse

Sortiert nach:

Sortiert nach:

Treffer/Seite

Autoren/Einträge:

  • 2
  • 3