Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/83623
Title: Маркетинговые возможности развития санаторно-курортных услуг
Other Titles: Marketing Opportunities for Developing Sanatorium and Health Resort Services
Authors: Акулич, И. Л.
Кудасова, Е. В.
Дрожжа, Д. Д.
Akulich, I. L.
Kudasova, E. V.
Drozhzha, D. D.
Keywords: санаторно-курортный продукт;туристический поток;маркетинговые возможности;конкурентоспособность;spa product;tourist flow;competitiveness
Issue Date: 2019
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Акулич, И. Л. Маркетинговые возможности развития санаторно-курортных услуг / И. Л. Акулич, Е. В. Кудасова, Д. Д. Дрожжа // Вестник Белорусского государственного экономического университета. - 2019. - № 5 (136) - С. 32-37.
Abstract: Выявляется сущность санаторно-курортного туристического продукта, показываются основные предпосылки его становления и тенденции развития. Основное внимание уделяется исследованию вопросов конкурентоспособности белорусских санаторно-курортных организаций как на внутреннем, так и на внешнем рынках; подчеркиваются возможности развития экспорта санаторно-курортного туристического продукта.
The article reveals the substance of sanatorium and health resort tourist product, the main prerequisites of its formation and development trends are shown. The issues of competitiveness of the Belarusian sanatorium-resort organizations both in the domestic and international markets are emphasized; opportunities for exporting the sanatorium-resort tourist product are underlined.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/83623
ISSN: 1026-3578
Appears in Collections:2019, № 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Akulich_32_37.pdf169.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.