Browsing by Type Article

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1892 to 1911 of 22898 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2022Leadership in the context of globalizationAvtuh, S.; Dubinko, S.ArticleАнглийский
2022Lean approach to building business processes in online event spacesKazennova, E.ArticleАнглийский
2023Lean manufacturingKhursa, A.; Хурса, А. С.ArticleАнглийский
2023LEAN-философия эффективности карточного бизнеса банкаАнтоневич, А. В.ArticleРусский
2020Learning style of kyudoSaito, M.; Сайто, М.ArticleАнглийский
2020Lebanese banks: a factor of the current Lebanese financial crisis (2019–2020)Jean Y. EliaArticleАнглийский
2018Lebanese e-commerce and internet marketingГолик, В. С.; Ханан, И.ArticleАнглийский
2021Lebanese financial crisis 2020-2021Karaki, H. A.ArticleАнглийский
2023Lebanese financial crisis: restructuring model for Lebanese banksZougheib, N. N.; Зугейб, Н. Н.ArticleАнглийский
2021Lebanese tourism stakeholder’s perception role in developing the rural tourismMohamad Maher FarajArticleАнглийский
2023Lebanon’s Economic and Financial Crisis: Guidelines for an Effective Recovery PlanZougheib, N. N.ArticleАнглийский
2022Legal implications of cybercrimes in the Republic of BelarusKavaliova, A.; Solodkaya, V., et alArticleАнглийский
2024Legal regulation of economic activity in the Republic of BelarusMalkova, A.; Малькова, А. A.ArticleАнглийский
2020Legal status of a craftsman: Poland’s experienceMigun, A.; Мигун, А. Н.ArticleАнглийский
2018Legal status of cryptocurrency as a new phenomenon of digital economyKhulup, D.; Bedritskaya, L.V.ArticleАнглийский
2020Legal support of electronic businessZvyagintseva, E.; Звягинцева, Е. С.ArticleАнглийский
2023Legal vocabulary in J. Archer's short story Trial and ErrorMikhalkevich, A.; Михалкевич, А. Ч.ArticleАнглийский
2020Legaland non-legal norms in the Japanese model of corporate governanceSovpel, E.; Совпель, Е. А.ArticleАнглийский
2002Les marques: pour et contreЕвзикова, К.ArticleФранцузский
2021Les mots de la publicité: l’architecture du sloganPigal, A.; Saritchéva, H., et alArticleФранцузский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record:

  • 2
  • 3